Hej.
Vi har brug for hjælp til ovenstående opgaver.
Forudsætninger:
Salg af øl, vand mm:
Meget gerne i besiddelse af en smart-phone, da betaling fortrinsvis sker via mobilepay til foreningenskonto. Opsætning af app mm. tages der hånd om inden åbning.
Afrydning:
Ingen særlige forudsætninger, udover et godt overblik.
Indvejning:
Ordens sans, myndig
Indtastning og bearbejdning af resultater:
Godt kendskab til Excel, forstå at kunne bruge en tilfældigheds generator.
Alt det rare:
Til hjælperne vil der naturligvis være forplejning i form af et måltid mad samt passende drikkekuponer.
Tilmelding:
Da der naturligvis bliver rift om at få lov til, at hjælpe til med at gøre Festivallen til en giga succes tilrådes det at sende en mail til nielseriktorp@gmail hurtigst muligt og senest den 11 august 2018. Angiv hvilke opgaver du gerne vil hjælpe til med, tidspunkter mm. Jeg vender så tilbage senest den 12. august med en opdateret vagtplan. Glæder mig til at høre fra dig. Skulle der evt. spørgsmål til opgaverne er du velkommen til at kontakte mig på 2787 0052.
Til salg af øl, vand og vin skal vi bruge følgende:
2 personer Fredag den 17 august fra 16.00 til 22.30
2 personer Lørdag den 18. august fra 10.30 til 16.30
2 personer Lørdag den 18. august fra 16.30 til 22.30
2 personer Søndag den 19. august fra 10.30 til 16.30
Til afrydning af borde mm skal vi bruge følgende:
2 personer fredag den 17 august fra 16.30 til 22.30
2 personer lørdag den 18. august fra 11.00 til 15.00
2 personer lørdag den 18. august fra 16.30 til 22.30
2 personer Søndag den 19 august fra 11.00 til 16.30
Til indvejning skal vi bruge følgende:
2 personer lørdag den 18 august fra 10.00 til 14.30
2 personer lørdag den 18 august fra 14.30 til 20.00
2 personer søndag den 19 august fra 10.30 til 14.00
Til indtastning af resultater på PC og bearbejdning af disse: (Excel)
Lørdag den 18 august fra 11.30 til 14.30
Lørdag den 18 august fra 14.30 til 20.30
Søndag den 19. august fra 11.00 til 14.15.
På forhånd tak for hjælpen.
Niels-Erik Torp